Propojení dvou velmi silných značek
6. prosince 2022

Od úplného začátku bylo cílem spolupráce, aby si fanoušci našli cestu jak ke kvalitnímu fotbalu podporovanému společností Porsche, tak také k profesionálním službám a dobrým automobilům. Podle ředitele společnosti Porsche Hradec Králové Filipa Klvani jde o důležité obchodní, přátelské a sportovní propojení dvou silných značek. „Já i naši zaměstnanci jsme fanoušky fotbalového klubu. Mnoho našich zaměstnanců chodí na zápasy a ta spolupráce je pro ně určitým benefitem. Považujeme se za hrdého letitého partnera fotbalového klubu FC Hradec Králové,“ řekl Klvaňa.
Pro šéfa klubu Richarda Jukla je spolupráce z pohledu byznysu natolik přínosná, že uzavření partnerství s Porsche pokládá za klíčové. „Propagujeme značku Porsche Hradec Králové v rámci našeho klubu po celé republice a na oplátku nám tato společnost propůjčuje svůj vozový park. Je to ku prospěchu obou stran,“ uvedl ředitel FC Hradec Králové. Richard Jukl také připomenul, že společné partnerství přestálo i těžká období fotbalového klubu, a těší ho, že se tím vzájemný vztah nenarušil, ale spíše upevnil. To potvrdil i ředitel Porsche Filip Klvaňa: „Klub jsme skutečně podporovali i v dobách špatných, kdy sestoupil do druhé ligy. Na rozdíl od jiných jsme však partnerství nikdy nevzdali.“
Spolupráce by podle obou partnerů měla k oboustranné spokojenosti pokračovat i v budoucnu. „Chtěli bychom, aby naše značka nezapadla v tom množství těch ostatních, které se patrně v souvislosti s dokončením nového stadionu budou přidávat. Naší snahou je patřit k těm významnějším a důležitějším partnerům,“ vysvětlil Klvaňa. Ředitel Jukl počítá s tím, že se partnerství ještě prohloubí. „Každý rok se snažíme vzájemně najít součinnost v tom, v čem bychom si mohli vzájemně pomoci. Novým stadionem se otevírají další nové možnosti.“
Porsche Hradec Králové
nabízí od roku 2009 prodej nových vozů značky Škoda, ojetých vozů všech značek, servisní služby: Škoda, Audi, Seat, VW
www.porsche-hk.cz
Oba stavbu vnímají jako zásadní počin. „Už před lety to bylo zásadní téma, takže si myslím, že je to velmi důležitý krok kupředu,“ poznamenal Klvaňa. Šéf fotbalového klubu byl u této stavby od začátku a myslí si, že na ni budou obyvatelé Hradce Králové hrdí. „Půjde o funkční stavbu s moderními prvky a bude splňovat ta nejpřísnější kritéria, aby se zde mohly hrát mezinárodní utkání i zápasy v rámci České republiky. V tomto směru se mají lidé na co těšit a domnívám se, že stavbu ocení nejen fotbaloví fanoušci.“
A jaké mají partneři ve vzájemné spolupráci vize do budoucnosti? „Chtěli bychom i nadále být silným a stabilním partnerem, pokračovat v tom, co jsme začali, a spolupráci rozvíjet. Přejeme si, aby fanoušci, kteří jsou zároveň našimi potenciálními zákazníky, věděli, že jsme na straně fotbalového klubu a budeme i nadále,“ ubezpečil Filip Klvaňa, ředitel hradecké společnosti Porsche.
Stejně to vidí i Richard Jukl, ředitel FC Hradec Králové. „Chceme stavět na tom, co už tady proběhlo, a v souvislosti s novým stadionem vše ještě více prohloubit nejen z pozice reklamních možností, ale také propagace Porsche, protože je to vlivná značka a naším přáním je, aby dobře fungovala na regionálním trhu a byla vnímána velmi silně,“ dodal Jukl.